een nieuwe reis - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Anniek Edelbroek - WaarBenJij.nu een nieuwe reis - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Anniek Edelbroek - WaarBenJij.nu

een nieuwe reis

Blijf op de hoogte en volg Anniek

11 Juni 2015 | Nederland, Utrecht

Lieve allemaal,

Mijn reis naar Australie, Nieuw Zeeland en Azie komt steeds iets dichterbij en met nog maar vier werkdagen te gaan, leek het me een goed idee deze blog weer te openen, zodat ik de geinteresseerden kan doorverwijzen naar een pagina waar daadwerkelijk iets recents op staat. Ongelofelijk dat het alweer zes jaar geleden is dat ik naar Nepal ging. Soms vraag ik me af wat ik in de tussentijd heb gedaan, ik voel me nog steeds nauwelijks volwassen.

Volwassen of niet, het is hoog tijd om te vieren dat ik het afgelopen jaar ben afgestudeerd en officieel genezen ben verklaard! Voor mijn tweede grote reis heb ik besloten om twee keer zo lang weg te gaan als de vorige keer (dat was toeval), dus de planning is negen maanden op reis te zijn; drie maanden Australie, drie maanden Nieuw Zeeland en drie maanden Zuid-Oost Azie. Het lijkt wel een zwangerschap, met drie trimesters :)

Het ticket Amsterdam-London-Brisbane-Auckland- (overland) -Christchurch- Bankok- London is al gekocht, met een onbeperkt aantal mogelijkheden tot het veranderen van de data. De vertrekdatum staat wel vast: 17 augustus. Nog ruim twee maanden dus! Ik heb al een onderhuurder, wandelschoenen en verzekering. Mijn laatste werkdag is op 29 juni en daarna ga ik nog anderhalve maand quality time doorbrengen met lieve mensen; midweek Porto, Berlijn, weekje Taize en wellicht meer?

Ik ben dus nog even in de buurt en vind het leuk om af te spreken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anniek

Deze blog is bedoeld om familie, vrienden en anderszins geintereseerden op de hoogte te houden van mijn reizen en daarnaast mijzelf de gebeurtenissen te helpen herinneren.

Actief sinds 21 Okt. 2008
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 15766

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 17 Mei 2016

Wereldreis Australie, Nieuw Zeeland, Azie

15 Januari 2009 - 01 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: