voorbereiden..! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Anniek Edelbroek - WaarBenJij.nu voorbereiden..! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Anniek Edelbroek - WaarBenJij.nu

voorbereiden..!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anniek

21 Oktober 2008 | Nederland, Utrecht

lieve allemaal!

Over twee maanden en drie weken is het zover..! Ik ga naar Nepal! :o Haha ik weet dat dat nog best lang is, maar aan de andere kant vliegt de tijd af en toe ook voorbij en voordat je het weet ga je weg zonder zelfs maar een site te hebben gemaakt :) Dat is bij deze dus gebeurd.
De voorbereidingen zijn in volle gang; mijn reisverzekering is afgesloten, mijn vliegticket is geboekt en betaald (mijn retoutje ook al ;)), de organisatie is akkoord met mijn geplande project en verblijfsduur, mijn visum voor de eerste 90 dagen zit al in mijn paspoort geplakt,... poehee! Afgelopen vrijdag heb ik zelfs al vaccinaties gehaald (meervoud ja! god god, wat ik allemaal nodig bleek te hebben...! hep A, hep B [moet ik twee keer voor terug!], DTP, buiktyphus, tubercullose, en de aangerade hondsdolheidinentingen neem ik waarschijnlijk niet eens) én een backpack gekocht van maarliefst 65 liter! Daar moet ik toch genoeg spullen in kunnen doen voor 4,5e maand, dacht ik zo.
Nu deze site ook in de lucht zit, denk ik dat ik zowat alles geregeld heb.. alleen nog even dingen vragen over hoe het met mn geld zit als ik in Nepal ben (kan ik pinnen enzo?). Ik moet nog even uitvinden hoe deze site precies werkt, dus hij zal nog wel een beetje veranderen. Vermaak je maar en natuurlijk mag je een berichtje achterlaten :)

liefs!

  • 21 Oktober 2008 - 18:32

    Bart:

    heey anniekje, leuk joh dat je gaat!(ik wist t natuurlijk al maarja...) vind je t spannend? Echt stom joh dat je al die prikken moet nemen... ik zou t echt niet trekken... (ik schrijf je eerste berichtje:D) ik wil trouwens wel gauw eens langskomen bij je kamer;)
    een andere keer weer een langer berichtje, ik weet nu niet zoveel te schrijven....

    xxx bart

  • 21 Oktober 2008 - 20:07

    Cécile:

    Anniek:D
    Ik wil natuurlijk helemaal op de hoogte blijven van al je avonturen in Nepal dus zal m (ook als ik zelf in Amerika zit:D) regelmatig opzoeken! Ik ga denk ik met Nadia ook maar zo'n waarbenjij.nu-blog aanmaken. Whaaah komt nu zooo dichtbij he!
    Nou hee lieve schat volgens mij zie ik je morgen weer met FemaRancey:P
    Kusss(K)
    Cécile

  • 21 Oktober 2008 - 21:03

    Marlies:

    Lieve Anniek,
    Wat leuk dat je nu ook een rugzak hebt gekocht! de rest wist ik toevallig al :) Ik ben wel benieuwd hoe ie eruit ziet! tot snel! knuffel, Marlies

  • 21 Oktober 2008 - 21:03

    Marlies:

    Lieve Anniek,
    Wat leuk dat je nu ook een rugzak hebt gekocht! de rest wist ik toevallig al :) Ik ben wel benieuwd hoe ie eruit ziet! tot snel! knuffel, Marlies

  • 21 Oktober 2008 - 21:28

    Ernst:

    Ik ga het sowieso volgen, en mailtjes van jou zijn nooit ongewenst ;) Nog 3 weken genieten van Nederland meid!

    xErnst

  • 22 Oktober 2008 - 09:43

    Evelien:

    Anniekie!!! Wat fijn dat je deze site hebt gemaakt, dan hoeven we je gelukkig niet helemáál te missen. Wat dat ga ik wel doen hoor, jemig... Nou, ik ben ook benieuwd naar de rugzak, dus ik kom die snel eens bekijken :P
    Kus van een zus

  • 22 Oktober 2008 - 10:35

    Monique:

    Hey Niekje

    wat super allemaal en wat spannend!

    Kussie Niqueje:P

  • 22 Oktober 2008 - 11:04

    Fré:

    Hey,

    Hoe gaat het met je! Echt gaaf dat het nu zo dichtbij komt. We moeten znel maar weer wat afspreken, dan kunnen we bijkletsen!

    Tot snel!
    Kus Fré

  • 22 Oktober 2008 - 13:19

    Vicky:

    Heey Oeganda-maatje!

    Super tof dat je alweer zo'n mooie reis mag maken! ik zal zeker je verhalen lezen!.. spreek je nog!

    Gr x vicky

  • 22 Oktober 2008 - 13:50

    Debbie:

    Hee anniek!
    Super gaaf dat je weer zo'n mooie reis gaat maken! Ik heb me email adres ingevuld, want ik wil zeker op de hoogte blijven van alle dingen die je mee maakt!

    Liefs!

  • 22 Oktober 2008 - 17:19

    Meike:

    Anniek:D Je bent wel n beetje vroeg met n weblog, haha ;) Maar goed, beter te vroeg dan niet hae. Ben benieuwd naar al je spannende verhalen uit Nepal, kan k ze lekker lezen als k in de outback zit ;)
    Hey, zie je snel!
    xxx

  • 22 Oktober 2008 - 19:11

    Marten:

    supervet deze site egt relaxt
    En veel vertellen want dat is altijd leuk!:D

  • 24 Oktober 2008 - 08:30

    Jeroen:

    Hoi Anniek,

    Gaaf dat je zo'n verre reis gaat maken. Ik zal je avonturen lezen hoor.

    Op waarbenjij.nu heb je overigens niet heel veel fotoruimte. Ik raad je aan om foto's op bv picasa.google te zetten en vanaf hier daar naar door te linken. Verder raad ik je aan voor vertrek naar de tandarts te gaan. Bij ongemakken aan het gebit zit men liever in een Nederlandse tandarststoel.

    Veel succes!

    Jeroen

  • 25 Oktober 2008 - 08:28

    Anna:

    Hé Anniek,
    Zo zo, een heuse site. Leuk man! Gelukkig eerst nog alle Hollandse feesten voordat je weggaat (1 nov. 'n leuke verjaardag, Sinterklaas!, Kerst, Eveliens verjaardag,...)Dus nog alle tijd om leuke foto's te posten ;)
    Liefs Anna

  • 31 December 2008 - 10:39

    Mama:

    Nou Anniek, nog 2 weken en dan ga je naar Nepal. Fijn dat we gisteren nog wat dingetjes hebben geregeld. Ook een fijn gevoel voor mij. Geniet van de laatste weken in Nederland. We zien en spreken elkaar natuurlijk nog. Ben er in elk geval bij (met Marlies en Evelien) als je vertrekt vanaf Schiphol.

  • 07 Januari 2009 - 17:17

    Jaynee:

    Heey Anniek,

    Ik wil je heeel veel succes wensen op je geweldige reis naar Nepal. Ik kijk uit naar je berichtjes op de site!
    Wel super fantastisch dat je nog zo'n reis gaat maken. Ik ben stiekem toch wel een beetje jaloers :$ Ben je al zenuwachtig? Vast wel, want het is nu zo dichtbij.
    Nogmaals heel veel succes!!!
    Xxx Jaynee

  • 10 Januari 2009 - 15:39

    Marian Koudijs:

    lieve anniek
    weet niet of ik je nog zie of spreek maar wens een hele goede reis en ben benieuwd hoe of het daar allemaal gaat. een spannend gebeuren maar ook wel heel bijzonder om te doen. liefs marian

  • 11 Januari 2009 - 00:21

    Rianne:

    Lieve Anniek,

    Ik wil je heeeel veeeeeel plezier wensen. Fijn dat je samen met iemand gaat reizen. Geniet en neem t er van.
    Hele dikke kus
    Rianne

  • 11 Januari 2009 - 00:23

    Rianne:

    PS
    Wat een leuke stoere foto!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anniek

Deze blog is bedoeld om familie, vrienden en anderszins geintereseerden op de hoogte te houden van mijn reizen en daarnaast mijzelf de gebeurtenissen te helpen herinneren.

Actief sinds 21 Okt. 2008
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 15837

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 17 Mei 2016

Wereldreis Australie, Nieuw Zeeland, Azie

15 Januari 2009 - 01 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: